Just nu är jag nog i stallet!

Just nu så är jag troligtvist i stallet!
Vi har både EM och kvällsjouren så. Sen så ska jag åka och fixa i ordning allt inför imorgon då jag åker till borlänge och tävlar lite dressyr :)
Åker själv ifrån Fagersta och rider en LB:0 & LB:1.
Jättetaggad på att tävla så det kommer bli superkul!

Rider dressyr idag och trimmar henne, rider nog igenom LB:0an också, var väldigt länge sen jag red den!

Det bästa imorgon blir att jag kommer få rida i en dressyrsadeln!

Läste nyss att jag är ensam startande i LB:0an... Ehm ja, vinner jag då? ;)
I vilket fall är vi 6 st i LB:1an , dock så står det att om man rider på över 62% får man en vit rosett?
Skit samma, vi åker dit för att få tävla och få mera rutin i vilket fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0