Ett sånt här "Det här har jag gjort" inlägg

Hej!
Sitter och tar det lite lugnt! Vart med bästa pojkvännen igår och idag, kollat på Paranormal Activity bland annat.
Och fy satan vad läskig den va!
Bästa skräckfilmen jag sett iaf, så om ni ska se skräckfilm då måste ni se den! ;)
 
Ska snart åka ut till stallet, sadelutprovaren kommer igen och ska kolla satt dressrysadeln verkligen sitter!
Hoppas verkligen den funkar, orkar inte strula ännu mer med sadlarna..
Blir nog att rida ut sen efter det, trimmade igår och ska rida för Kerstin imorgon. Så då behöver hon komma ut en sväng!
Som sagt trimmade jag igår, och hon var duktig!
Helt med mig från början. Tränade en del galopparbete och sen nötte vi lite ryggningar i slutet.
Och jag lyckade få henne att rygga två steg ordentligt.
Hon brukar antingen inte lyssna eller kasta sig bakåt, så jag håller på att lär henne att ett tygeltag + skänkel = ett steg bakåt! Inte 10 steg haha ;)
 
Taggar tusan till Peace and Love nu också!
Jag och Natta och min familj också såklart åker dit på onsdag morgon.
Sen blir vi borta resten av veckan, kommer bli så sjukt kul!
Jimmy och Ellen tar hand om Monty när jag är borta, ett stort tack i förväg :)
Finaste tjejen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0