En hel del blandat!

Hej!
Känns som det var länge sen jag blogga, men man ska väl ändå inte sitta inne på sommaren? ;)
Just målat lite fönster,skaffa lite pengar innan nästa vecka.
Då jag och Natta åker på Peace and love! Kommer bli så grymt!
Rihanna, skrillex, Veronica maggio, Rise against M.M.
 
Har varit i stallet idag iallafall!
Red ut och galopperade Djupadahls på en super laddad ponny!
Gud vad pigg hon var, drog som tusan..
Gick bra i slutet i traven iallafall, då jag verkligen fick igenom ställningen till vänster.
Det drygaste idag var monster getingarna, dom var verkligen jättestora!
Och var ungefär 5 stycker runt oss så fort vi skrittade..
Något tips på nått man kan göra åt getingarna?
 
Igår så red jag på volten en sväng!
Hade först kerstintygeln, men jag behövde den verkligen inte.
Hon var bara sämre av den!
Jag tänkte att vi skulle rida mycket galopparbete så därför skulle jag ha den.
Red en del byten igår, har inte gjort det på länge eftersom vi har tävlat och så!
Och jag vill inte att hon ska få för sig att byta i serpentinerna t.ex.
Testade och göra två byten på diagonal, och det satte hon lätt tillslut!
Målet kanske är att sätta tre byen på diagonalen med henne efter sommaren? :)
 
Nu ska jag snart ut med Simone en sväng, vi hörs!
Bilder från Eskilstuna kommer också snart.
Finaste tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0