Dressyr trimmning!

Heej!
Kom hem från stallet för inte så länge sen, har haft kvälls jouren!
Har även ridit lilla prinsessan och vart en sväng med Natta :)

Hon var duktig idag!
Trodde verkligen att hon skulle vara piss dryg idag eftersom jag inte har ridit riktig dressyr på två dagar.
Men hon var inte så hemsk :D Måste vara riktigt bestämd på henne, och det kanske inte ser så vackert ut.
Men hon MÅSTE igenom och verkligen lyssna på mig.
 Hon kan bli väldigt lat ibland och på det är hon faktiskt ett fux sto.
Hande som sagt en "rida igenom" dag idag + att jag red igenom två program för tränings skull!
Red först LA:P1 & sen LB:1, fin blandninga på program va?
I viket fall är jag väldigt nöjd med henne!

Imorgon får jag nya sadeln!!!
Ska bli superskönt att kunna rida dressyr i en riktig dressyrsadel..


En bild från idag som inte har nått att göra med texten!
Galna tjejer! Eller just på den här bilden ser jag mest galen ut..

Vackert! Vill ni se en bild när Alexander rider sen då? Klart vi tog bildbevis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0