Tråkigt, tråkigare tråkigast!

Heej!
Sitter hemma och gör ingenting typ...
Eller jo, just nu sitter jag och redigerar en video men min och monty resa hittils! Comming son!
Ja, antar att ni läste rubriken?
Tråkigt: Jag får inte göra nått idag typ!
Tråkigare: Jag var tvungen att åka upp på akuten med fonten igår
Tråkigast: Jag får inte rida! Och kommer inte kunna belasta foten helt på några veckor..
 
Var på sjukhuset igår som sagt..
Dock så var det bara en kraftig stukning! Så jag slapp gips, men dock inte kryckor..
Min fot var/är jättesvullen, ser ut som om jag har en boll på utsidan :/
Syns det på bilden här nere? ;)
 
Mamma tar hand om ponnyn nu när jag inte kan rida, tack för det!
Imorgon åker jag ut till halvarsviken och pojkvännen, så då blir det nog inte bästa bloggningen!
Eftersom jag inte har Iphone så får ni tuvärr ingen mobilbloggning..
Väldigt vacker fot, med en väldigt vacker svullnad...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0