SUMMER 2012

Sommaren 2012...
Vad ska man säga? Jo, BÄÄÄST! Och den är inte slut än!!
Åhhhh,fan vilken grym sommar jag haft hittils! Tid till allt jag vill göra, träffat alla grymma vänner, och såklart varit med ponnyn och såklart Alex.
Varit på Peace and love, åkt till stockholm, sandviken m.m!
 
Allt har nästintill varit perfect, är sjukt lycklig just nu ska jag bara säga :)
Okej, inget är perfect. Men just nu skulle jag inte kunna vara mycket mer nöjd med mitt liv!
Det ända är sverigenst skit väder, sol på sommaren? Ne Ne...
Ponnyn går bara mer och mer framåt, och jag tror höstenst tävlingar kommer gå jättebra.
Främsta målet är att få över 60% i LA! Sen får vi se hur det går :D
 
Super glad tjej just nu iallafall!
Live your day like it would be your last!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0