Massor med blandat!

Hej!
Sitter och ska beställa bilder!
Ska göra som en fotokollage i min bokhylla, med massor av bilder på monty :)
Kommer ha en störra bild i mitten och massor av små runt om!
Håller på med hela bokhyllan, blir nya spotlights och sånt!
Kommer bild sen när allt är klart ;)
 
Red dressyr idag, gick rätt bra!
Tränade mycket enkla byten, och tyckter dom blev bättre och bättre.
Från galopp till skritt tycker hon är svårast, själva fattningen sen funkar ;)
Red även igenom LA:P1an, som jag gjorde i söndags också!
Gick helt okej, hon var dock finare i söndags! 
Vi gjorde en superfin serpentinbåfge i galopp då, bästa någonsing verkligen!
 
Sen red jag jue Taggen igår också!
En storhäst i stallet som ägs av Sara, jättesnällt att jag fick testa rida han!
Han var jättefin och trevlig att rida, skulle inte säga nej om hon frågade om jag ville rida igen :D
Kände mest på han, testade lite basic övningar!
Första gången jag red han så.
 
Bjuder därmed på 2  bilder på fina Sara och Taggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0