J*vla fot!

Åh vad sur jag blir!!!!! Stog nyss och målade fönster hemma..
För jag måste tjäna lite pengar, ska åka till stockholm på fredag!
Men det gick inte bra för mig, har lyckats stuka foten!!
Ramlade på stolen och vred om hela vänsterfoten, just nu gör det skit ont och jag kan knappt röra på den...
Jag som verkligen inte har tid med att stuka foten.
 
Är tänkt att jag ska åka till stallet nu efter lunch, rida och fixa allt och sen ska jag och natta röja i våran nya sadelkammare!
Vi ska byta stall till ett mindre som ligger på kanten av det vi står i nu.
Och hela det stallet ska renoveras, så vi ska göra om sadelkammaren!
Måla, sätta upp massa krokar m.m
Sen ska jag även sova hos natta satt vi kan fortsätta imorgon att måla :)
 
Red ut och galopperade på ponnyn igår, hon var superduktig!
Tror aldrig hon varit så fin ute, dock så var hon hemsk i början. Ville bara springa fort och verkligen inte göra halt haha! Men sen när hon väl började lyssna vart hon jättefin!!
 
Red dressyr i fredags! Ponnyn var väldigt fin, hon var lite "hängig" och ville inte riktigt ta skänkeln.
Men annars så var hon fin som sagt, mamma fotade också!
Så kommer en bildbomb snart ;)
Bild från förra dressyrträning för Kerstin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0