Hoppning!

Hej!
Just laddat in massa bilder från igår! Hoppade lite hemma på egen hand!
Sjukt länge sen jag hoppade, måste varit när vi hade OS i skolan sist..
Ponnyn var i vilket fall skit duktig!
Hon var helt sjukt taggad och la av världens bockar efter hindrerna i början haha!
Så taggad som hon var igår har hon nog aldrig varit!
Hon tyckte nog att det var jättekul att hoppa, och det är därför jag hoppar med henne så det är jue bra.
Hoppade lågt igår, mest för att vi inte hoppat på länga och för att hon ska bygga lite självförtroende!
Super nöjd med henne iaf!
 
Nu ska jag snart åka till stallet, och trimma lite dressyr :)
Sen imorgon så åker jag även till Sandviken, ska hälsa på släkten och så!
Ska kolla om någon vill ta hand om min ponny på tis, annars så hinner jag rida och så innan vi åker ^^
 
Bjuder på några bilder från igår! Kommer lite fler sen, gick inta att ladda upp alla...
Ush vilketn dressyrryttare man har blivit! Såg nu på bilderna att jag har alledes för långa stigläder haha..
 
Taggad ponny? Med alla benen i luften haha!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0