Hej igen!

Hej!
Tänker fakiskt inte börja inlägget med att skriva "gud vad länge sen jag bloggade" för det vet både ni och jag om!
Har haft sjukt kul på Peace and Love förra veckan!
Grymma band, shoppning och mycket mer.
Jag och min kompis Natta var där, så jag var inte helt själv haha ;)
Kommer att berätta mer om Peace and Love i ett annat inlägg, med massa bilder!
 
Idag, så red jag för Mads Hendeliowitz med Sanna!
Det gick verkligen inte bra, ush vad dryg hon var..
Hon gick emot hela tiden, vet inte riktigt vad hon höll på med idag haha, kändes som allt vi lärt oss var borta...
Men efter ett tag så vart hon lite bättre, helt okej gick hon väl då.
Vi tränade reaktion idag, och mera "basic" saker som ställning m.m.
Har tre saker som jag ska nöta hela sommaren, och när det sitter då blir vi farliga ;)
Ner med handen, luta dig mer bakåt, rid FRAM FÖR SKÄNKELN!
Exakt vad vi behöver träna på, eftersom hon inte lyssnar på skänkel, och jag blir frammåt lutad.
Så nu kommer jag rida ut och all annan ridning  sittande, satsa på att få bra ridmuskler ;)
 
Kommer en "outfit" bild från idag senare ikväll.
Nu bjuder jag på en favorit bild på min fina, men dryga ponny!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0