Dom här 4 grejerna ska sitta efter sommaren!

  • BJUDNINGEN

Hon ska gå fram som en kanonkula! Så fort man nuddar mer skänkel så ska hon ha världens reaktion, så man verkligen slipper sitta och nöta med skänkeln.  Små signaler ska det vara!

  • MIN SITS

Jag ska sitta, ordentilg. Jag ska luta mig mer bakåt med händerna ner, vänsterfoten ska hälen peka ner inte upp! Och jag ska verkligen inte tränga med högerhanden, och min rygg ska vara rak. Haha ni hör hur mycket man vill ändra med sig själv ;) fast jag vill inte bara ändra det, jag ska ändra det!

  • KONDITIONEN OCH STYRKAN

Menar först och främst ponnyn, hon ska få jättebra flås inför hössäsongen! Ut och galoppera mycket, då blir det super. Sen ska vi klättra mycket också, så vi bygger rumpmuskler ^^

Sen måste jag börja träna också, inför Innebandyn i höst. Så det blir att springa hem ifrån stallet, som jag faktiskt gjorde tis! Jag sprang hela vägen, host host...

  • MER STYRKA

Hon ska orka mer, och bygga massor med muskler

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0