Välkommen!

Hej allihopa och välkomna till min nya blogg!
Bloggade förut på Livmedponny.Blogg.se!

Jag är en tjej på 14, snart 15 vårar som bor i lilla stade Fagersta vi västmanland.
Jag rider för klubben FRK "Fagersta ryttarklubb" och där har jag ridit i 8år.
Jag är en satsande dressyrryttare som även tränar och tävlar lite hoppning.
Kommer rida i FRKs DIV 1 dressyrlag!

Jag har en egen D-ponny sedan 20/6 2010 som heter Montana Gipsy Queen "Monty".
Hon är ett fuxsto född 2000 och vi tävlar mest dressyr som sagt ;)
Men tränar hoppning en gång i veckan och tävlar lite smått!
Hon är världens bästa!
Enligt mig!♥

Bildbomb på oss:







Fyra av Fagerstas div 2 ryttare!
Vinst i Hallsta på bilden :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0