Ponnyridning och dressyr

Hej!

Åkte ut till stallet och hade hand om ponnyridningen!
Lollo ba "Det brukar inte vara så många som rider, ibland ingen"
Så jag trodde det skulle vara lungt då men nej, bara för att jag var där var det jättemånga haha!
Dom red i över en timme..  Jätte söta var dom i alla fall!

Fick fvå fans också -skämtosido.
 Dom var med mig i stallet och kollade på monty och kollade när jag red!
Dom tyckte det var jättecoolt att jag galopperade ;)

Red i lilla ridhuset idag eftersom det inte var nått fint väder.
Hon var jätteduktig! Mycket finare idag än igår.
Red LA:2 och tyckte det funkade bra idag.
Tänkte lära mig Lagtävlans program som jag ska rida först nu, sen blir det att lära sig LA:P1 också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0