Morgonpigg

Hej!
Sitter i soffan och försöker hålla mig vaken- Gick upp halv 7 idag!
Jag vet att det inte är så tidigt men det kändes lite kul att jag gick upp tidigare första dagen på sportlovet nän jag göra annars. Vart en lång tur i stallet idag- hela 5 tim.
Jag hade hand om både Monty och Lukas.
Dock så red jag bara min sötnos Mony medans Lukas fick vila.

Som sagt red jag Monty, vi red dressyr en sväng i ridhuset.
Hon kändes jättefin verkligen! Inte stel och lyssnade fint! Jag red inte så bra idag det var väll det ända.
Jag känner mig fortfarande förkyld och hade inte riktit den vanliga orken som jag brukar.
Tränade lite galopp delar ur LA programen idag och hon den funkade bra :)

Oh vad sugen jag är på att tävla!
Länktar verkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0