Inte bara hästjej

Nått som ni inte kanske inte vet är att jag spelar innebandy också!
Jag spelar i Per Ols United, även regerande SM mästare. :)

Ja, Jag har ett SM guldi innebandy, med dom bästa tjejerna:D
edje året i rad och vi ska därmed till Falun i mars!

Vi spelar just i i Div 3 Damer, vårt lag består dock av 98,97 och 96or och två 95or.
Vi möter ibland dom som är 40 haha ;)

Vi tränar tre gånger i veckan och dom dagarna tar Mamma hand om ponnyn! :)
Klart jag saknar henne när jag är borta!
Men när man är håller på med två sporter blir det så antar jag..

Här får ni några bilder på oss iaf! :)

SM guld 2010-2011:






M kval steg 2 i Umeå:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0