Hoppnig för Sandra!

Hej!

Ja.. Mina cupcakes vart lite ehm, fina?
Jag failade totalt! haha ;D Muffinsarna vart för små och "toppningen" vart inte alls bra!
Lycka till nästa gång kanske?

Iaf så hoppade jag för Sandra idag!

Jag tränar för Sandra Odelberg och Carina Flodström i hoppning :)

Gick as bra :D
Hoppad först studs på en volt och sen travade vi in på ett räcke.
Räcket var först 50 cm men vi höjde upp till 105cm!
Hon hoppade jättebra!

Efter det hoppade vi en bana på 10 hinder på ca 70-80 cm :)
Vart ett stopp på vattenmattan annars så hoppade hon grymt bra!
Hade bra flyt och fina språng i hela banan.

Höjde sen och hoppade en bana på 90-100 cm.
Vart några stopp i början av banan med det var endast mitt fel! Jag tvekade lite och då är det tvärstopp ;)
Hoppade halva banan as bra iaf!
Lika fint flyt som innan och allt!

Jättenöjd tjej! :D

Bild från en Carina hoppträning nu i vinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0