Första riktiga inlägget

Hej!

Idag har jag gjort en massa saker!

Började med att jag åkte ut till stallet tidigt, Monty var inne eftersom hon tycker det är väldigt kallt!
-25 grader imorse i stallet..
Hon frös satt hon skakade igår, så då fick hon vara inne en stund på morgonen pga kylan.
Red dressyr en sväng iaf.
Gick bra, hon kändes fin! Vi tränade en del förvändagalopper, byten och enkla byten idag.
Men jag hade inte så höga krav på henne eftersom hon inte riktigt är fräsch...
Mer om det sen!

Köpte ett nytt vintertäcke till henne i shoppen sen :)
Vart ett vinrött eftersom det inte fanns nån annan färg, men hon passade i det också!

Efter det så var jag och kollade på min lillebrors innebandy match och även A-lagets.
Träffade några av tjejerna från mitt lag också!

Åkte ut till stallet igen och tog hem mina sadlar!
Polisen varnade för att gäng som kanske skulle sno sadlar i vårat stall...
Ett stall i avesta hade blivit rånat!
Ush!
Passade på att ta med en del träns och sånt också, tänkte smörja lite när jag väl har tid ;)


Lång inlägg!
Men hoppas ni gillade det ända ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0