Dressyr för Evis!

Dagens ridning:

Red Lukas först! Red 30 min i rudhuset-
Han var verkligen stel men det gick helt okej ändå! Andra gången jag rider han så hade inte så höga krav ;)

Skulle ridit för Malin på lektion men hon var borta så vi hade Evis istället!
Gick bättre än vad jag trodde!
Jag förväntade mig att hon skulle ha träningsverk från igår och att hon skulle vara jättedryg!
Tränade övergångar i början och red sen en övning:
 Skänkelvikning från sidan in i mitten, 10 m volt åt vänster sen från mitten rakt fram och sen på långsidan öppna!
Hon var fin och lyssnade bra! hade kerstintygel på dock.

Imorgon blir det innebandy som gäller och ponnysarna ska vila! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0