Dressyr- duktig ponny!

Hej!
Sitter i soffan och kolla på melodifestivalen, är det bra jag som tycker vi är på 1800-1900 talet..
Inte bra! Jag,mamma, min bror och Maria och Fabbe har tävling iaf!
Flest rätt på vilka som går vidare osv får 50kr :)

Idag så red jag dressy på monty iaf!
Jag hade inte riktigt mitt huvud med i början, spände mig och så.
Men när jag släppte gick hon jättebra.
Hon hade den vanliga "mellan" formen som jag vill att hon ska ha!
Hon kan höja sig ännu mer men hon orkar inte mer än några min i den belastningen. (Mellanformen är en rätt hög form ändå)
Tränade det vanliga, öppnor,slutor,enkla byten osv.

Hon var fin idag och matte är nöjd! :)

"Mellanformen"
Fina ponnyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0