Underbara ponny!

Hej!
Kan bara börja inlägget med att säga att jag är super glad just nu!
Ponnyn var sjukt duktig idag och det känns som om allt bara flyter på, inget kan gå fel just nu
Hade filmkväll med Lina och Natta igår kväll och idag så har vi fixat med lilla stallet.
Ska ta upp alla sadelhängare och alledes snart kan vi flytta in våra grejer, inredningen har börjat komma och det känns inte så långt kvar innan vi flyttar in :)
Just nu sitter jag och tränar på LB:0an, kan vara bra att kunna programmet man ska tävla..
 
Red för Malin igen nu när lektinerna äntligen börjat efter sommaren!
Red övergångar i början sen sluta & öppna med övergångar i. Tänkte mycket på lösgörande och så.
Hon var lite "hängig" och fast i munne i början men när det väl släppte så gick det så sjukt bra!
Ush vilken känsla vi hade idag, så här fin har hon inte varit på länge!
Just det att jag inte hade någonting i handen samtidigt som hon tog ett bra stöd. Och att hon hade en jättebra reaktion för skänkeln, jag behövde bara lägga till skänkel så flyttade hon m.m.
Fick till några slutor som verkligen var super, och galoppen... gud vad fin hon är min prinsessa!
Helt underbar var hon att rida idag! Gjorde allt jag bad henne om verkligen.
Väldigt lycklig matte som har en sån underbar ponny!
Hoppas det sitter i nu till på lördag.
 
Ska även rida för Kerstin imorgon, kommer bli super!
Jättetaggad på att tävla nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0