Tävlings resultat! Duktig ponny!!

Hej!
Nu ska jag berätta hur det gick idag i Folkärna!
Ponnyn var jätte jätte duktig!
Supernöjd med idag verkligen.
 
LB:1
Fick inte någon jättebra känsla på framridningen..
Ridhuset var jättekonstigt, alledes ojämt underlag och jättemörkt.
Men så fort vi kom ut till kollectingring så vart hon mycket finare!
På banan tyckte jag att det gick bra, men inte super. Igentligen var det bara en sak jag var riktigt nöjd med, och det var en galoppvolt.
Dock så böt hon galopp en gång när vi ökade! Och så tog hon inte vänsterskänkeln...
Men när jag fick mina poäng så vart jag nöjd..
Insåg att jag hade haft alledes för höga krav på henne, eller ja patricia fick mig att inse det ;)
 
Fick 68,61%!!! Och det räckte till en andra plats!
Slagen med 2p.. pga att hon böt galopp!
Men nu ska man inte gråta över nått sänt, är jättenöjd med henne!
Record för oss i % iaf!
 
LA:1:
Fortfarande ingen bra känsla på framridningen, men när vi kom ut vart hon fin igen!
Lyssnade super bra inne på banan, dock så var hon helt slut!
Därmed orkade hon inte vara lika stadig som hon var klassen innan, men fick en jättebra känsla ändå.
 
Red på 64,21 % och vart precis utan placering!
Därmed 3a i klassen.
 
Riktigt nöjd med idag som sagt! Bland dom bästa tävlingarna vi gjort - hittills!
Flyttade också in i nya stallet, bilder kommer imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

skicka bilderna på oss till min mejl: [email protected] :D

Svar: Fixar det strax ^^
linneapierre.blogg.se

2012-08-19 @ 16:25:09
URL: http://zmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0