Tävling imorgon!

Heej!
Sitter och kollar på någon serie som heter grimm, har inte sett den förut..
Men det vekar bra iaf!
 
Fixat allt i stallet infor imorgon!
Ponnyn själv var på lite sto humör idag.. Så jag fick kämpa som tusan för att hon verkligen skulle bli så där riktigt fin. Då hon själv tyckte det räckte med att gå i lågt tempo men en okej form.
Vilket inte matte tyckte idag!
Fick gå upp ifrån ridhuset till volten i slutet, och det var när vi kom upp dit hon verkligen började släppa!
Red i 1 tim och 1 min hehe :)
Men hon vart jättefin på slutet så jag är nöjd!
Taggar till imorgon då jag hoppas det inte är så mycket mygg... och inte för varmt!
 
Rider LB:1 & LA:1!
Bara jag och Patricia från Fagersta som sa upp dit, någon annan av er som ska dit?
Fina ponnyn♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0