Super glad ponny idag!

Hej! Sitter och bloggar.. nähä det märkte ni inte ;)
Kollar även på OS på tvn, dock ingen ridsport ikväll! Missade dressyren idag, men taggar tusan till finalen imorgon i hoppningen.
 
Inte gjort så jättemycket idag, eller jo jag har varit en sväng på Innebandyträningen idag.
Första jag gått ner på i år (sommar/höst?) kan inte träna sjäv dock..
Stukade foten för ungefär 2 veckor sen, men jag känner fortfarande av den när jag går...
Och springa ska vi inte tala om så..
Blir att vila upp foten med hårdträning med hästen hehe ;)
 
Red ut på min och montys favorit väg idag, lilla rundan.
Hon verkligen älskar att gå där, så fort man rider ut så drar hon sig mot den vägen!
Öronen var spik rakt fram idag, speciellt när vi hoppade några av terränghindrena.
Vart en dag då hon bara fick vara ponny, inga dressyrkrav alls.
Kommer gå i dressyrform tillräcklig den här veckan inför tävlingen på lördag iaf!
 
Gick verkligen piss igår när jag red dressyr, ush vill bara glömma den ridturen!
Monty var iaf väldigt fin i söndags, då dressyren funkade jättebra!!
Min underbara tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0