Sjuk!

Heej!
Inte ens öppnat en dator på över en vecka?!?
Herregud... Har tränatg en massa, därav varit med på Länslagsuttagning med innebandyn!
Ja jag spelar innebandy, 
Ligger hemma i soffan om mår piss..
Ush vad jag hatar att vara sjuk! Ont i halsen, täpt i näsan, ont i huvudet och är yr...
Tror bästa pojkvännen smittat mig!
 
Var ut och pussadepå ponnyn som fick vila idag, imorgon kommar nog mamma rida ut och galoppera på henne!
Red dressyr igår och hon var superfin!
Dryg i början - som vanligt, samtidigt som jag var lite ofokuserad.
Var supernoga med att hon skulle ta vänsterskänkeln, vilket hon inte gör. 
Höger funkar men vänster skiter hon helt i!
Red igenom LA:2an 2 gånger i slutet!
Första gången gick helt okej, travdelen var inge bra dock! Men hon kändes som hon brukar när vi rider program.
Hon var trött med jag red igeom det igen, och gud vad fin hon vart!
Hon har aldrig varit så fin igenom ett helt program.
Hon verkligen lyssnade på minsta lilla jag gjorde, allt funkade helt enkelt!
 
Känns jättebra inför helgen då jag åker till örebro och tävlar. Bara jag blir frisk...
Rider LA:1 & LA:2.
 
Trodde själv att LA:2an skulle vara rätt så lätt, men jag kan väl säga att den inte var som jag trodde!
Men det är bara kul att rida en svårare klass, känns som att vi börjar bli redo för det!
LA:2 liknar mer LA:P1an än LA:1an iaf!
Ovisad bild från surahammar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0