Resultat surahammar 2012

Heej! Just kommit hem och sitter och tjockar en påse plopp♥
Det får man göra efter en helt tävlingsdag faktiskt! :)
Nyfikna hur det gick då? Ska berätta nu, bilder från Vickan och mamma kommer snart!
Det var sjukt mycket mygg och knott idag, och det gjorde så att hon vart irriterad..
Specielt i andra klassen!
 
LB:0:
Spänd i början på framridningen var både hon och jag, men vi jobbade igenom det.
Så i slutet var hon superfin på framridningen, helt super!
Tänkte på att hon skulle gå fram för skänkel specielt, annars mest basic grejer. 
Red en del slutor så hon skulle bli helt lösgjord också!
 
På banan var hon lite spänd i början, men inte alls så spänd som jag trodde.
Och hon gick fram! För första gången i ett program gick hon verkligen fram!!
Dock så lyssnade hon verkligen inte för vänster skänkeln, hon studsade till en gång i galoppen när hon inte ville ta skänkeln.. Och halterna var hemska idag, hon ville inte stå still alls! 
Dom som alltid brukar funka!
Men hon var jättefin imellanåt iaf, och jag fick en bra känsla!
En 8a på en galoppfattning m.m.
 
Red på 62,81% och kom 5a!
Jättenöjd med den klassen!
 
LA:1:
Fin på frramridnignen! Kändes en aning trött dock :)
På banan vet jag inte riktigt vad som hände!
Ush vad dryg hon vart, hon verkligen bestämmde sig för att NEJ nu tänker inte jag gå fint nå mer.
Hon tyckte väl hon gjort tillräckligt haha...
Det mesta gick åt skogen, första skänkelvikningen iaf...
Och hon verkligen kickade i galoppen, och sparkade bakut typ!
Hon ville verkligen inte jobba mer, trött såklart också.
 
Nöjd med första klassen idag iaf!
Känns som en bra början på tävlingsäsongen :D
Sen att vi lyckats placera oss 3 tävlingar av dom 4a senaste känns väldigt bra också!
Världens finaste smil!..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0