Nya boxarna inne i nya stallet!

Hej! Sitter och kollar på OS!
En skyttegubbe ifrån sverige tog silver medalj idag iaf! As bra, men Sara som tog silvret i Fälttävlan var ruggigt bra!
Gooo sverige :)
 
Har inte gjort så mycket vettigt idag igentligen, stallet såklart dock.
Red bästa ponnyn och pustade fönster i lilla stallet :)
Vi kommer byta stall om ungefär 1-2 veckor. Blir att flytta några meter från stora vita stallet till lilla stallet på kanten.
Lilla stallet håller på att nyrenoveras HELT! målar om allt och fixar i sadelkammaren m.m.
Så idag putsade jag fönster och i förrgår målade jag fönster :)
Bild på nya boxarna får ni se här nere, supersnygga verkligen!
 
Red som sagt Monty också, hon var jätteduktig!
Helt okej i början, inte så dryg med stödet på ytter och så som hon vart sista gångerna.
Red lite skänkelvikningar som funkade jätte bra, även öppnor slutor m.m.
Red igenom LA:P1an också!
Ska inte tävla på en gång nu när höstsäsongen sätter igång, men det är det programmet jag verkligen nöter.
Hon blir finare och finare i vilket fall, och rörelsena sitter mer och mer!
Min underbara ponny ♥
Imorgon blir det att rida ut och mysa i skogen, hoppas det inte regnar bara...
 
Så här kommer boxarna se ut, dock kommer trät vara lite mörkbrunt med en röd ton!
Lyxigt med guldknoppar!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fin blogg!!
Titta gärna in på min med.

Svar: Taack! Klart jag gör ;)
linneapierre.blogg.se

2012-08-03 @ 19:05:53
URL: http://hoppcheyen.blogg.se
Postat av: matilda

grymt snyggt!

Svar: Visst är det! Tack :D
linneapierre.blogg.se

2012-08-03 @ 23:28:22
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0