Tillbaka

Hej, nu är jag tillbaka!
Fullt upp hela dagen, blogg.se appen vill verkligen inte sammarbeta..

Har hjälp till på "tävlingarna" idag. Dom var så duktiga så!
Dom red både dressyr och hoppning idag!

Red ut på ponnyn också.
Red djupadahls och galopperade!
Hon var pigg och glad som vanligt, stel i vänstersidan men jag fick igenom det =)

Vart en sväng med ida nu på kvällen också!
Och så har vi i Div 1 laget fått reda på laget till nästa omgång och finalen :D
Jag rider i laget båda gångerna iaf!

image description



Kommentarer
Postat av: Jensine

sv; Okej måste säga att den var riktigt fin! Skulle du kunna göra en till mig? :)Ska absolut inte vara komplicerad :)

2012-04-06 @ 23:00:51
URL: http://jensinehellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0