Sandtaget med Clara!

Hej!
Sitter i soffan och snart ta en kopp oboy med grädde och läsa hungerspelen!
Grym bok! Man blir helt fast, någon av er som har läst den? =)

Har ridit ut till sandtaget med Clara idag :)
Gick bra! PIGG ponny bara!
Red fram och tänkte lite mer dressyr, hon tog inte riktigt stödet men var fin.
Hoppade några små språng på de små hindrerna som fanns där!
Hon tyckte det var jättekul :D

Klättra var såklart huvudsaken för att jag var där, så vi klättrade såklart!
Jag går upp där det är minst brant, och ökar antalet "längder" från gångerna jag är där.
Hon blir mera uttålig när man går flera gånger i den "mindre" backen än om man tar en gång i den stora.
Sen vill jag inte att hon sträcker sig eller nått!

Sen sista gången vi gick upp, gick clara i en anna backe, och så galopperade hon upp!
Så min ponny började bocka mitt i backen -.-"
Haha, såg nog lite kul ut!

Duktig ponny iaf!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0