Resultat Dressyrtävling i köping

Nu kommer resultatet från igår!
Reg dressyrtävling i köping =)

LA:1
Hon var fin på framridningen, fick en skrittpaos som hon inte hade behöft bara.
Hon blir sämre av att skritta i 5 min i mitten.
Fick hjälp av vår lagledare Jimmy och han gav massa bra tips!  

På banan gick det inte jättbra i traven, hon vart ostadig i formen.
Men i galoppen var hon jättefin!! Hon var helt med mig och lyssnade jättebra!
Verkligen as nöjd med den galoppdelen, bästa hon gått på tävling!
6 or och 7or hela vägen i genom galoppen =)
Red på 59,47% red dock fel en gång..
Alla LA:1or jag har ridit har jag ridit på 59%! nästa gång vill jag rida på 60%.. ;)


Lagtävlansprogramet
Fin på framridningen, kändes dock lite trött!
Fick hjälp av Jimmy igen :)

På banan bromsade hela tiden!
Fick ingen bra känsla men är rätt nöjd ändå för att hon var stadiare i travdelen.
Alla tyckte det såg bra ut utom jag som red haha! Det brukar se bättre ut än det känns så..
Red på 56,57% fick ett avbrott i galoppserpentinerna bara..
Kom 3a med laget! Jättekul, våran debut i div 1 så!

Nöjd med henne iaf!!
Hon går framåt hela tiden så det känns bra :)
Hon var helt slut efter klasserna och höll på att somna! Lilla prinsessan♥





Bjuder på mina fina miner på sista bilderna... ponnyn är iaf skitfin♥
Visst är nya pannbandet snyggt!! =)
Inte så många bilder från igår dock..
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0