Resultat dressyrtävling hemma!

Hej!!
Kommit hem ifrån tävlingen! Har typ legat på våran veranda och sovit haha!
Är ni lite fyfikna hur det gått idag då? ;)
Hoppas det iaf!

Första klassen som var en LA:1 vill jag bara glömma...
Fy fan vad dåligt det gick, helt sjukt!
Hon gick emot hela tiden och kickade mot skänkeln m.m
Ush, ush ush! Bryta ihop och komma igen starkare...

LB:1
Fin på framridningen!! Och en helt annan ponny på banan.. Mycket bättre!
Fick en bra känsla trots att hon vart ostadig i travdelen, galoppen var bra!
7or rakt igenom galoppdelen. :)
Red på 61,7%
Dom sa att det var 4 placerade men eftersom flera strök sig så vart det bara tre..
Vilken plats tror ni jag kom då?? Fyra såklart!
Åh vad irriterad jag vart! Några få poäng till 3an också, aja sånt är livet!

Nu ska jag packa! Sen åker vi till Sälen imorgon :D
Kommer hem på torsdag så är inte borta så länge.
Ellen och Jimmy tar hand om ponnyn!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0