Regnig fredag - dressyr på ponnyn

Heej!
Fredag, yey! Men det regnar som satan.. och snöar, wie...
Pluggat hela dagen!

Varit i stallet såklart! Red dressyr i ridhuset :)
Stressade för att hinna rida innan lektionerna men så fick jag reda på att en av dom var inställda..
Så jag hade inte behövt stressa!!
+att jag travade av henna på volten i värsta snöstormen medans andra ridhuset var ledigt haha!

Gick rätt bra att rida iaf!
Kändes bra när jag red fram, sen red Sanna program för Malin så det fanns inte så mycket plats att rida på..
Man ska ju vara ur vägen och allt ;)
Så då vart hon dryg! Gick emot hela tiden och lyssnade inte..
Red igenom LA:P1an när sanna gått ut , jättedryg i början men vart bättre i slutet av programmet!
Var bättre än igår men jag ska timma imorgon också, då kommer hon vara fin tills på Sön!
Hon tyckte nog jag var riktigt dryg idag!
Jobbig matte som kräver jobb av mig sa hon ;)

Nu är det dags för fredagsmys! Love♥
image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0