Programridning för Lena

Hej!
Sitter och pluggar SO... helt värdelöst tycker jag!
Har prov på fredag iaf.. Ush!
Har varit ute i stallet iaf :) Och ridit programridning för Lena (LA:P1)

Hon var lite dryg i början när jag red fram men sen vart hon as fin!
öppnor,slutor, inridningar och enkla byten - allt satt på framridningen!
Lyssnade och var med mig hela tiden :)

Sen så skulle jag gå in i lilla ridhuset (ifrån stora som jag red fram i)
Och det blir en annan häst som vanligt..
Tappade bjudningen och gick emot, var helt okej i programet men långt ifrån hur hon va på framridningen.
Red på 55% vilket jag tycker var bra ändå!
Hon gick inte "jättebra" och så var det första gången vi red programmet! ;)

Fina ponnyn igår!!!♥♥♥♥
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0