Mysigt väder!

Hej!
Lugn dag idag! Och as fint väder :D
Låg och solade i hagen och väntade på mamma, så nu hoppas jag på att jag vart lite brunare ;)

Red ut en liten sväng på ponnyn, var jättemysigt!
Fullt med blå/vit sippor,tussilago och massa fjärilar!
Hoppade några skutt på terränghindrerna också, hon tyckte det var så kul!!
Min fina prinsessa!

Så glad idag! :D Jättenöjd med ponnyn sen igår!
Känns rätt hoppfullt inför lördag och så.
Debut LA:P1 i insjön!
Hehe dom jag tävlar mot har tävlat mk högre klasser! Och nästan ingen ridit under 66%, satt jag har nog ingen chans för plac!
Så jag tar det som en träning rent av!
Bara kul att tävla så :)

Imorgon så åker jag med Simone till V-Å och sen får vi se om jag sover hos Natta på kvällen!
Fick en hästfri dag imorgon, det var ett tag sen så! :)
Ska ni göra nått kul på valborg då?
 
Finasteponnynihelavärlden!
image description


Kommentarer
Postat av: M_N Melinda - vinn ett pärlpannband!

Vad kul med debuten nästa helg :D Hoppas det går bra och ja, man får ju börja någonstans liksom. Gör ju inget om man inte blir placerad direkt :)

2012-04-29 @ 19:57:56
URL: http://munderstreckn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0