Mysig dag med vännerna!

Hästfri dag idag!
Så jag har varit hela dagen i v-å med Simone! Shoppade en hel del, dock bara till mig själv hih =)
Får se om jag kanske lägger upp lite bilder?
Om ni vill ha bilder såklart ;)

Just nu är jag hos Natta med vickan vi spelar gitarrhero och sjunger singstar!
Ska titta på film sen också.
Jättemysigt! Har ätit chokladpudding och äter chips,dipp och godis!

Bästa ponnyn red mamma idag, vart djupadals och galopperade =)
Hälsade på henne nu innan vi gick in!
Hon har fått ett nytt tävke idag också!
Vart ett beige innetäcke, passade jättebra på henne!

Blir dressyr imorgon som gäller!
Trodde jag hade fixat  tidsinställda till idag?!?!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0