Lätt dressyr för Malin!

Hej!
Fixar klart det sista med designen nu!
Kommer upp ikväll :D
Nice,Nice!
Hade arbetsmässan idag som sagt, gick bra! Vi hade massa besökare och så.
Var roligare än jag trodde =)

Red lite lugnare dressyr för Malin idag på ponnyn.
Var dryg som hon brukar efter en bahandling men vart fin när jag väl fick i genom henne.
Stor skillnad på steget i galoppen idag, har varit lite knackig i galoppen sista tiden!
Tränade lite skänkelvikningar och sånt basic :)
Red runt 35-45 min!

Imorgon så ska Jimmy rida en stund och sen ska jag rida och han ha lektion för mig! :)

Sen har vi bestämt att vi ska ska beställa DIV 1 dressyr jackor, wiiee!
 
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0