Hoppträning och horsemanship

Hej!
Sitter med en stor skål med popcorn gjorda med våran nya popcorn maskin!! :D
Jättegott!
Nu har jag bestämt att jag ska sluta äta så mycket sötsaker. Jag äter verkligen alldedes för mk!
Jag är beroende kan man nog säga...
Så från och med nu är det endast en sötsak per dag som gäller! :)
Så idag så gjorde jag grönsaker med dipp när jag vart sötsugen och igår gjorde jag värsta salladen!
Cyckalde ut till stallet idag också :)

Red på lektion på Vossan, hoppning för Carina.
Det gick bra, förutom när hon bestämde sig för att inte lyssna på mig och bara drog upp med huvet rakt upp.
Men annars gick det bra!
Hoppade två studs till två hinder som vi hade olika avstånd mellan. Vart sen en kombination av det.

Körde lite Horsmanship för första gången med ponnyn också!! :)
Natta är väldigt intresserad av det och vet en hel del så hon hjälpt mig lite också.
Tränade på att stanna,rygga vända och sånt basic!
Hon vart faktiskt helt annorlunda, gick bakom mig och jag vart mera en ledare om man säger så.
Ska nog fortsätta en del med det i fortsätningen!
Det man gör på marken får man igen i ridningen ;)

Erkänn tobbe är as grym! Skulle vara kul om man kunde få monty att stegra och sånt, haha :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0