Hoppning för Sandra! :)

Hej!
Sitter och bloggar (Som ni kanske märker ;) ) och ska kolla lite på PA snart!
Umgåtts med Natta hela förmiddan och sen har jag tränat för Sandra!
U-sek har ett 3 dagars "prova på tävling" kurs/läger och vi började idag med lite teori och annat smått och gott :)
Så vi hade tackokväll, dock fick jag ingen tacos eftersom Ellen åt upp allt typ...

Iaf så var ponnyn superduktig idag!
Hoppade först fram på några hinder och hoppade sen två banor. Hoppade 80cm eftersom jag ska tävla det på sön.
Hoppade inte högre eftersom det stämde jättebra och vi fick en bra känsla!
Ponnyn tyckte det var jättekul och verkligen ville hoppa!! =)
Känns lite onödigt att sitta och nöta 90-100cm om allt stämde så bra på 80.
Kommer nog några bilder från mia sen!

Tipsa gärna om era bloggar så kikar jag in!

image description


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: märkte det ;) haha

2012-04-05 @ 07:38:14
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0