Fredag den 13 - dan innan tävling

Hej!
Nu är monty knoppad och skakerna är smörjda! Dock så gör vi en hel del av grejerna imorgon eftersom det hände en lite onväntad sak idag..

Jimmy red bara på ponnyn, jag känner mig inte jättefräch, förkyld kan man väl säga :)
Gick bra! Han var sträng mot henne och det vart en hel del protestar men annars var hon jättefin!
Lena Svensson var där och såg en stund, helt överlycklig över en av hennas kommentarer!
:D

Sen skulle jimmy träna lite ryggningar i slutet...
Och hon vart sur och sparkade med bakbenen och lyckades träffa sig själv med broddarna.
Så bloder rann verkligen och vi fick spolaoch gå med henne m.m.
Hon är inte halt men har tre sår.
Kommer kunna tävla imorgon bara jag går med henne en stund innan.

Typiskt fredag den 13!!
Annars så har jag inte gjort någon störra "Fail" ;)

Tagga tävling imorgon då!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0