Foto - DUKTIG ponny!

Hej!
Varit i stallet hela dagen! =)
Jag och vickan var först uppe hos mig, hon fotade när jag red.
Åkte ner till hennes stall sen och så fotade jag när hon red.
Så det kommer massa fina bilder!!!

Red dressyr på Volten idag!
Och ponnyn var helt super! Lyssnade från första början.
Hade ett jättebra stöd i munnen och gick jättebra :D
Red igenom LA:P1an och det kändes bra, orkade inte riktigt rida ihop henne hela tiden men mestadels gick det bra!
Tyckte hon var så duktig så jag nöjde mig efter det.
Det ända är att jag sitter som en kråka.. F*N vad irriterad jag blir på mig själv!
Måste lära mig sitta ordentligt!
Annars så är jag as nöjd med dagens ridtur!

Följde med Vickan ner till hennes stall sen som sagt ;)
Fotade när hon red ut på Simba barbacka!
Han var väldigt envis och ville inte direkt stå still haha, men några bra foton vart den nog!

Bilderna läggs ut så fort jag fått dom av Vickan!

Puss på dig bästa ponnyn!
image description


Kommentarer
Postat av: Vickan

bildbomb nu då :D

2012-04-21 @ 22:03:26
Postat av: Linnea

Klart! :DD

2012-04-21 @ 22:24:36
URL: http://linneaochmontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0