Dressyr för malin!

Hej!
Sitter och pluggar... Igen, as tråkigt men man måste det!
Hade sovmorgon idag i skolan vilket var jätteskönt, resten av dagen gick faktiskt ganska fort!
Fast än vi gick till 4a :)
Skit i skolan nu! Har varit i stallet såklart, vilket är det roligaste idag!

Red lektion för Malin, vi tränade att rida en halv framdelssvändning i varje hörn.
Och att rida skänkelvikning/öppna på långsidan.
Hon kände absolut helt okej från början idag! Hon var med mig hela tiden :)
Hon tyckte det var jobbigt idag, men hon var fin!
Jag red utan stigbyglar idag också.. SHIET!
Har så j*vla ont i mina ben!
Kommer få världens träningsverk säger jag bara!

Imorgon rider jag för Jimmy och sen på lördag är det omg 2 i div 1 i eskilstuna :D
Rider en LA:1 & Lagtävlansprog.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0