Dressage!

Hej alla glada och sura människor!
Jag börjar b4erätta att jag nog är en av dom sura ikväll, ush vilken hemsk dag!!
Orkar inte förklara, det gick bra att rida iaf!

Red dressyr själv i ridhuset.
Hon var rätt så mjuk från början och villig att gå i form eller vad man ska säga ;)
Tränade lite rörelser oc sånt vanligt.
Funkade helt okej! Fick till någon fin öppna tyckte jag iaf!
Red tydliga tempoväxlingar i slutet, hon tycket det var jättejobbigt!
Jag växla mellan riktigt kort skritt - arbetsskritt - ökadskritt.
Och det funkade bra i skritten och var helt okej i traven :)
Det kommer vi nöta länge nu tills det sitter!

Nu ska jag lägga mig och läsa :D
Suttit och pluggat typ en timme så jag tycker jag förtjärnar det!

Fina ponnyn i lördags!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0