Charlotta

Hej!
Mamma messade mig nyss och berättde hur det gick för charlotta med ponnyn :)
Hon var riktigt nära på att få en låsning (Troligtvit det jag känt i ridningen) och så hade hon
överbelastat ett framben..
Tur att Charlotta kom idag annars hade det troligtvist blivit värre med låsningen och så!
Så idag går jag en promenad med henne och rider lungt imorgon för Malin =)
Just nu sitter jag på Svenskan och vi jobbar inför vår arbetsmässa vi ska ha imorgon..
Vi ska presentara våra företag, jag har Adecco som jag praoade hos!
Vilken status att Tyra har köpt lika handskar som jag - skämtosido ;)
(Min HV POLO handskar)

Finaste ponnyn♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0