Charlotta inställt - dressyr

Hej!
Fy fan vad sur jag vart imorse, Charlotta hade bokat fel och kommer imorgon istället!
Hela veckan vart lite förstörd eftersom jag behöver två dagar som jag får rida ordentilg efter behandlingen.
Nu får jag nöja mig med en..

Iaf så red jag dressyr på ponnyn i ridhuset idag! =)
Hon sitter fast kan jag väl börja med att säga, kämpade på bra men det tog emot ordentligt!
Var ändå fin i mellan åt!
Tränade lite delar ur LA:P1 an och kände att enkla byterna funkade och även dom sista inridningarna i galopp vart bra! :)
Mycket folk i ridhuset så det var inte det lättaste att få plats!

Nu ska jag fixa och trixa lite  med nya headern!!
Så ingen mer uppdatering just nu =)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0