äntligen hemma!

Hej!
Nu är jag hemma igen! Bort bra men hemma bäst! Länktat efter ponnyn och min dator haha ;)

Har varit i stallet som sagt.
Jättekul att träffa sin lilla prinsessa, och skämma bort henne med morötter!
Tror hon var lite sur på mig för att jag varit borta faktiskt, helt ärligt.
Hon är så himla personlig, hon blir liksom sur på en både på marken och i ridningen om morötterna varit slut några dagar! haha helt seriöst =)

Red för malin idag!
Hon var jätte dryg att rida!!!
Var hård i munnen och ville inte alls sammarbeta, märktes att jag inte ridit henne på ett tag..
Men efter mycket slit så fick jag igenom henne, så typ 5-10 minuter i slutet vart hon rikigt fin!
Tränade lite skänkelvikningar, ryggningar roch volter :)

Blir att rida dressyr imorgon och på lördag satt hon blir rikigt igenomriden tills på söndag!
Rider programridning för Lena på sön - LA:P1

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0